Pages

Tuesday, October 20, 2015

Siapakah Aishah? Keturunan Mahsuri?

Itu saja ringkasan ceritanya. Yg lain saya bercerita mengikut soalan yang dikemukakan di FORUM. Pada tahun 2009 sy cuba untuk failkan ke mahkamah malangnya penguam yg berurusan dengan sy telah kembali kerahmatullah sblm difailkan.


Semua berkenaan Aisyah adalah 1 drama. DNA tak buat tapi pakar sejarah Kedah berani untuk istiharkan aishah itu penamat sumpahan, Bagi saya, beliau hanya ikut telunjuk sahaja. Saya telah dipanggil oleh Prop USM, Dato Wan Shamsudin (pakar sejarah Kedah) Orang muzium dan Tun Dr Mahathir untuk ditemuramah. Bagi saya ini adalah satu skandal orang atasan. Oleh sebab itu, saya SARANkan buat ujian DNA. Saya tahu cerita Aishah di UIA waktu itu lebih dahyat lagi.


Antara senarai barang Mahsuri dan keluarganya yg ada pada saya seperti
cucuk sanggol,keris wali,badik,keris Wan Derus, batu delima ,wafak,gelang tangan ,keris 7keturunan,quran Istanbul,kain tudung yg d pakai ketika beliau d tikam,senali,seterika, dulang,ceiling emas berbagai jenis, dan banyak barangan lain lagi yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa. GALERI


10 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Pada pandangan saya adalah lebih baik di paparkan yang benar. bari pada yang berhak dan nyatakan kebenaran walupun pahit.
    Mahsuri wanita mulia yang dianiaya. Keturunan nya pula masih terabai...harap Che Det kita boleh membantu dari semua kesilapan ini berlarutan.
    Sejarah melayu..sejarah yang bernilai...saya sokong En. ... kita didalam usaha beliau membangkitkan kebenaran.

    ReplyDelete
  2. Melayu sudah banyak d tipu samada oleh org puteh atau siam. Malah Melayu pula lebeh dahsyt tipu Melayu bulat2.Anak haram d kata anak Mahsuri. Bapa budak 2 adalah orang Kedah ,bukan Nawawi. Nawawi tu bapa sanggup saja.Mungkin kalian lebih tahu bapa dia siapa. Tak usah takut utk berbicara hal benar.Bapa buda tu dah uzur benar termasuk cikgu yg kutip hasil makam 2. Org d situ kata dah gila sebab tu dia kunci pagar d depan komplek Makam tu. Semalam saya pergi tinjau kawasan tu.
    Dengan jelas saya katakan itu adalah satu penipuan. Mereka mereka terbabit termasuk ......... bersubahat menipi terhadap Tuanku Sultan, Kerajaan dan orang awam semuanya.
    Siapa yg lakukan ini.............Dato, Tansri atauuuuuuuuuuuu ?Yg lain lagi tak usah cakaplah .TST.

    ReplyDelete
  3. CIK DEK kata jangan takut, teruskannnnnn

    ReplyDelete
  4. Bila ada kuasa, macam2 boleh buat. Main golf dlm bilik d PHuket. Org tak nampak tapi tuhan nampak.Sekarang kalutlah.Terimalah bola golf tu .Kening macam kening siapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aslm en tanggo ...mohon jasa baik hubungi saya ...dgn kadar segera ...0149007829/...penting

      Delete
  5. Siapa cik tanggo sebenarnya..sbb sy juga slh seorang drpd waris....sy tlh ke kg gelok, lenggong utk berjumpa seseorang utk dptkn info..

    ReplyDelete
  6. mcm2 sekarang, semoga kebenaran akan terserlah. En. tanggo, jika anda dipihak benar, sila dedahkn, sy sokong kebenaran.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates